1
Січень 2021року
запитання — відповідь

Повторний інструктаж працівникам офісу: чи потрібний

На підприємстві працюють тільки офісні працівники (робота на комп’ютері, принтері тощо). Вони не виконують робіт підвищеної небезпеки. Директор видав наказ про увільнення від проходження повторного інструктажу та стажування всіх офісних працівників відповідно до пункту 6.11 Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці, затвердженого наказом Держнаглядохоронпраці від 26.01.2005 № 15 (НПАОП 0.00-4.12-05). Але під час перевірки контролери, посилаючись на пункт 6.5 НПАОП 0.00-4.12-05, зробили зауваження, що офісним працівникам потрібно проводити повторні інструктажі. Тож чи потрібний повторний інструктаж працівникам офісу? 
Щоб прочитати статтю, увійдіть у свій акаунт. Якщо не маєте його – зареєструйтеся та отримайте демодоступ